Tag med på rejsen mod bedre livskvalitet

5
174

På din rejse gennem livet bliver du mødt med et utal af forskellige udfordringer. Disse modner dig og gør dig stærkere. Det er vel i bund og grund det, som de fleste mennesker forbinder med begrebet personlig udvikling.

Redskaber til at stå imod disse udfordringer vil naturligt variere fra person til person. Netop fordi vi alle står forskellige steder i udviklingen som rejse betragtet.

Vi møder udfordringer – ja næsten allerede fra det øjeblik, vi bliver født – hvis ikke helt tilbage til selve undfangelsen. Vi støder ind i en sværm af forskellige input, som indvirker på vores system. Det være sig psykisk såvel som fysisk.

Det hele følger en typisk udvikling gennem vuggestue-, børnehave-, og skole/uddannelsesstadiet for endeligt at munde ud i en eller anden form for voksenliv. For rigtig mange mennesker følger denne rejse et traditionelt mønster, hvor det er naturligt at følge strømmen. For eksempel, når vi bliver syge, så går vi til lægen og forventer, at lægen med medicin gør os raske.

For andre er udviklingsvejen/rejsen anderledes og mere præget eller styret af en drift bestående af et ønske om selv at tage ansvar. Det kommer til at handle om selv at finde svarene eller løsningerne på forskellige udfordringer.

Dette er vel grundstenen for alle mennesker, som har valgt at arbejde med LifeWave.

En LifeWave nørd

Som jeg oplever LifeWave er det et unikt firma, som til stadighed lancerer innovative produkter, som brugt på rette måde i den grad kan booste livskvaliteten for brugerne.

Fra min første dag i LifeWave regi – eller rettere; første gang jeg hørte om LifeWave – slog jeg det lidt hen. Jeg havde min opmærksomhed i et andet firma. Faktisk blev jeg kontaktet flere gange af forskellige personer, som hver især mente, at LifeWave da lige måtte være noget for mig. Set i bakspejlet er det sjove jo, at de ALLE havde ret.

Min indfaldsvinkel var stærkt mentalt fokuseret fra dag 1, og er det vel i grunden stadigvæk. ”Man” er vel nørd.

En rejse med LifeWave

Dette ”nørderi” kombineret med en fritidsbeskæftigelse som foredragsholder, gjorde, at jeg inden for få uger begyndte at holde intromøder om LifeWave. Min rejse i LifeWave har således handlet om vidensformidling, vidensformidling og atter vidensformidling …

LifeWave har udviklet en række produkttyper, som de fleste har styr på. Men for god ordens skyld lige et kort overblik.

LifeWave startede med en ”sværm” af plastre. Nemlig otte stykker, som vi kender under navnene: Energy Enhancer, IceWave, Silent Nights, SP6 Complete, AcuLife til dyr og Y-serien med Carnosine, Glutathione og Aeon.

Desuden er der udviklet et mobilbeskyttelsessystem, som hedder Matrix.

Efter dette kom en produktserie, som hedder Theta Nutrition. Disse blev så efterfulgt af Maveric.

Og som det sikkert er mange bekendt – så kan vi glædes os til en hudpleje serie, der bliver introduceret på den store LifeWave event i Danmark i september 2015. På samme event bliver der i øvrigt også introduceret et nyt plaster, nemlig X-29.

Min opgave på denne blog her vil fremadrettet handle om at være produktfikseret. Jeg vil tage jer med på en rejse gennem dette spændende univers af LifeWave produkter.

Stay tuned …

DEL
Tidligere artikelVoldsom lindring af smerte ændrede min datters liv
Næste artikelEr din smartphone klar til din nye online LifeWave guide?
Steen Leithoff er foredragsholder, inspirator, coach og hjælper andre med at realisere deres målsætninger som certificeret Goal Mapping Practitioner. Steen Leithoff har desuden en fortid, som vidensformidler i helsekostbranchen med speciale i essentielle fedtsyrer og antioxidanter. Steen er i LifeWave regi kendt for sine peptalks om Theta Nutrition. Kontaktinfo: www.steensforedrag.dk.

5 KOMMENTARER

    • Tak kære Birgithe.
      Ja, det bliver en spændende rejse. Lidt underligt, da jeg altid har set mig selv som foredragsholderen/peptalken og ikke som skribent… Er jo både tal- og ordblind. Så det er god træning i at komme ud af komfortzonen. Tak fordi, at du rejser sammen med mig….

      Knus fra Steen

    • Hej Dorthe.
      Ja, det er jo ikke utænkeligt at navnet LifeWave kommer til at dukke op i forbindelse med vores fælles rejse i Goal Mappingens spændende univers. Målsætningsarbejde er altid en naturlig del af Network marketing. Så mon ikke flere og flere kommer til at trække på den slags kompetencer, som vi Practitioners kan stille rådighed. Knus fra Steen – og stor tak for at du tog fat i mig.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here