LifeWave giver øget livskvalitet – på flere måder

0
104

Vi har det alle i os – det, der med at netværke. Måske tænker vi bare ikke altid over det.

Kender du ikke det, at du har set en film eller været på en restaurant, som er helt fantastisk. Du må bare fortælle andre om det. Så når lejligheden byder sig, fortæller du straks om din oplevelse.

Jeg har gjort det altid i forhold til samarbejdspartnere i min salon. Jeg har anbefalet sælgeren, som jeg synes gør en fantastisk indsats, eller it-manden, der altid bare kan løse mine problemer, når de opstår. Eller når kolleger har brug for hjælp til regnskabet, så forsøger jeg at hjælpe ved at henvise til nogen, som har hjulpet mig.

Vi gør det alle sammen. Vi anbefaler folk, som har hjulpet os og givet os en god oplevelse, til vores venner. Den dygtige blomsterhandler eller tømreren, som er super flink og bare kan sit håndværk. Ja, jeg kunne nævne mange flere eksempler.

Alt det, som jeg beskriver nu, minder om network marketing – en distributionsform, hvor man anbefaler et produkt, som man selv er begejstret for. Samtidig lærer man dem, man anbefaler produkterne til, at de skal gøre det samme, fordi det giver øget livskvalitet. Og nu kommer jeg til sagens kerne: Af netop den grund er jeg LifeWave-distributør.

LifeWave – en vigtig del af mit liv

Efter jeg har opdaget effekten af LifeWaves fantastiske produkter og plasterteknologi, kan jeg ikke lade være med at tale om det til andre, som jeg kan se kan opnå bedre livskvalitet; smertelindring, bedre søvn, pænere hud osv. Det er derfor jeg gennem flere år har anbefalet og hjulpet rigtig mange i mit netværk med LifeWaves produktportefølje. Det er derfor, at jeg dagligt anbefaler plastrene til kunder i min salon. Det er derfor, at jeg her på bloggen skriver så meget om disse fantastiske produkter, som efterhånden betyder rigtig meget for mig, min familie og mit netværk.

LifeWaves produkter har gjort mit liv bedre. Jeg har opnået bedre livskvalitet, så derfor må jeg anbefale produkterne og hjælpe andre til at opnå samme resultater.

Lifewave-network-marketing

Derfor skal du støtte LifeWaves netværk af forhandlere

Mange spørger her på Blog.tohuman.dk, hvordan man køber produkterne fra LifeWave, som I jo her kan læse rigtig meget om. Det kan man via en forhandler som mig og de fleste andre her på sitet, som skriver om bedre søvn, smertelindring, mere energi, bedre livskvalitet og meget mere.

Kort fortalt er LifeWave baseret på network marketing – en distributions model, hvor der ikke er særligt mange fordyrende mellemled, der skal tjene på produkterne. Produkterne går direkte fra firma til forbruger. De skal ikke ud i butikker og lignende. Den, der anbefaler produkterne, får lidt for at anbefale det. Samtidig får den, som køber plastre m.m., råd og vejledning i, hvordan de skal bruge dem. Hvis jeg så lærer mine kunder at gøre det samme, så kan jeg tjene noget ekstra – alt efter indsats. Så kort sagt kan dem, der køber produkterne af mig vælge, om de bare vil købe dem til eget brug, eller om de gerne vil være forhandler og anbefale det i deres eget netværk.

Når jeg hjælper andre, som er blevet fascineret af LifeWave med at opbygge sit netværk, og hun/han og jeg igen hjælper dem til at anbefale produkterne i deres netværk og får nye til at anbefale LifeWave, så får vi alle sammen noget ud af det. Udover at alle får glæde og øget livsværdi af nogle unikke produkter, knytter vi som forhandlere et bånd til så mange fantastiske positive mennesker, der alle deler samme passion. Det er enormt givende og livsbekræftende. Og så er det jo fantastisk, at man også får en check for at anbefale noget, man selv kan stå 100 procent inde for.

DEL
Tidligere artikel30 års pollenallergi helt væk med LifeWave-plastre
Næste artikelPlasterterapi hjælper hest til at støtte på benet
Efter en aha-oplevelse med LifeWave i 2014, blev Jeanett Beate Jensen LifeWave distributør. Her på bloggen fortæller hun historier fra de mennesker, hun har hjulpet med LifeWave-plastre gennem årene. Hendes mål er at få folk til at klare de mest almindelige ”hverdagsproblemer” med et LifeWave-plaster. Jeanett ønsker at øge folks livskvalitet og forhåbentlig spare sundhedssystemet for penge. Har du noget, du døjer med? Kunne du tænke dig at prøve LifeWave, så kontakt Jeanett. Kontakt: jeanettjensen65@hotmail.com

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here