WinFit – wauw, hvor er det nemt

5
505

Alle indlæg i serien:
LifeWaves nye kropsopbyggende produkt WinFit er kommet!

Nu har jeg været i gang med LifeWaves nye fedttabs- og muskelopbyggende koncept WinFit i kun 20 dage. Jeg er stærk imponeret: At jeg kan bygge muskler så nemt – OG tabe fedt, samtidig med at jeg har fået lov til at være et ”madøre” er fantastisk. Med det og kun 10 minutters træning næsten fire gange om ugen, havde jeg på ingen måder regnet med noget som helst.

Jeg har forsøgt træning over længere tid før samt tilrettelagt en kost med masser af protein, hvor ingenting skete. Jeg var stadig overfed, når jeg fik målt min fedtprocent. Det var pisse hårdt. Nu har jeg endelig fundet noget, der passer til mig.

Sygdom gør det svært at være i form

Da jeg som 21-årig fik konstateret psoriasis-gigt, måtte jeg, som tiden gik, acceptere et liv uden arbejde, fysiske anstrengelser og stress af nogen form. Jeg vidste godt, at jeg ikke ville have de store muligheder for at få en mere muskuløs krop.

På trods af at jeg ved en hospitalsindlæggelse i 2008 tabte mig 21 kilo på grund af et hul på tarmen, havde jeg stadig en alt for høj fedtprocent. Fedtet lå ganske enkelt rundt om organerne. Jeg var det man kalder tyndfed. Ja, rent faktisk sagde lægerne på sygehuset, at det var den megen fedt rundt om mine tarme, der havde reddet mig, da det havde hjulpet med at holde hullet i tarmen ”tæt”.

Fra tyndfed til selvfed 🙂

Da jeg kom ud fra sygehuset stod jeg over for endnu en kæmpe udfordring, nemlig det, at jeg MEGET gerne ville tage ‘muskler’ på igen. Eftersom dommen fra de spanske læger var diætmad resten af livet, sammenlagt med dommen fra ”min” psoriasis-gigt om ikke at overanstrenge mig fysisk, var udsigterne til at bygge muskler op meget små. At begynde at tage hormoner for at hjælpe det på vej har altid været udelukket i mine øjne.

Heldigvis kom LifeWave ind i mit liv. Jeg begyndte at spise normalt igen, men det gjorde bare, at jeg også fik mere fedt på kroppen. Træne hårdt kunne jeg stadig ikke: Overfed og for lidt muskelmasse, lød dommen, hver gang jeg gik på vægten.

SÅ at mærke og se sådanne resultater på kun tre uger med kun sammenlagt 110 minutters træning, er noget, der gør mig så glad og giver en dejlig selvtillid og følelsen af, at det kan lade sig gøre. Ja, det er faktisk meget svært at forklare.

Hov! Vægten står jo på det samme

Ja, hvad er det så, jeg er så glad for? Hvis man kigger på min vægt, vejer jeg det samme, nemlig 68,5 kg. Ganske som jeg gjorde en uge inden, jeg startede på WinFit.

Men lad os lige se på tallene:

Inden start
Vægt: 68,5 kg
Muskelmasse: 31,4 kg
Fedtmasse: 12,8 kg
Fedtprocent 18,7

Efter 3 uger
Vægt: 68,5 kg
Muskelmasse: 32,6 kg
Fedtmasse: 10,9 kg
Fedtprocent 16,0

Inbodytesten kan ses her:

What! Jeg har taget 1.2 kg på i muskelmasse og tabt mig 1.9 kg i fedt. Jaaaa. Nu forstår jeg, hvorfor bodybuildere har så svært ved at holde armene ind til kroppen, for det er skimse svært at få armene ned efter sådan en test.

Alt dette er sket på kun tre uger og med sammenlagt 110 minutters træning. Det er jo uvirkeligt. Min kammerat Birger Hejlsborg, personlig træner og kostvejleder, som har hjulpet folk med at tabe sig gennem fem år, er imponeret. Det her har han kun set en gang før, og det var med en person med en fedtprocent på 49 procent.

Rent faktisk, så tog jeg 1.2 kg på i muskler den første uge. I uge 2 fik jeg en god gang forkølelse, så i tre dage fik jeg ikke meget at spise. Jeg trænede kun tre gange og sprang WinFit helt over den første dag. Derfor er jeg 110 procent sikker på, at jeg ville have taget mere på i muskel, hvis ikke det var sket. Men pyt med det. Jeg er stærkt tilfreds alligevel. Jeg glæder mig til at se resultatet, når de 30 dage er gået.

Hvis man kigger på Inbody testen, kan man se at jeg har tabt 1.2 kg fedt – bare på min maveregion. Det var jo lige det, jeg gik efter. Selvom det ikke kan ses helt vildt, så er det skønt at vide, at en masse fedt inde i maven er væk. Jeg kan dog mærke det, når jeg tager fat. Det fedt, der er, virker meget mere slattent, så det er nok det næste, der ryger.

Lad os tage mine mål i cm før og efter:

Ved start
Biceps: 31,7 cm
Lår: 53,3 cm
Mave: 92,7 cm
Hofte/numse: 90,6 cm

Efter 3 uger
Biceps: 33 cm
Lår: 55,9 cm
Mave: 92 cm
Hofte/numse: 91,2 cm

Da jeg den 26. september satte mig for, at min kæreste skulle tage billede af mig, så jeg kunne sammenligne, kan man godt se, at det ikke lige var beklædningen, jeg gik op i. Det tænkte jeg vist heller ikke over den 17. oktober. Men nu er de taget og kan jo ikke tages om, og jeg har jo lovet at dele resultatet. Det skal man holde.

Jeg syntes specielt, man kan se, at den runde fedtklump, jeg har på maven, er stærk reduceret, og mine bryst- og mavemuskler er mere markerede, hvilket jeg også kan føle rigtig meget.

Nej, ingen diæt

Jeg har stort set spist, som jeg plejer – bare lidt mere. Jeg troede, det ville blive et problem at skulle spise inden for et kostvindue på kun otte timer, men det har det ikke været. Jeg kan af gode grunde ikke remse alt op, men for at give dig en ide om, hvad jeg spiser, kommer her lidt om en typisk dag.

  • Morgenmad: Når jeg vågner drikker jeg en masse vand – ganske som jeg plejer. Min morgenmad spiser jeg kl. 12 (nogle dage kl. 13 for at kunne spise senere aftensmad): græskyoghurt med jordbær, blåbær, hindbær, chaifrø, mandler … ganske som jeg gjorde, inden jeg gik i gang.
  • Frokost: proteinrigt rugbrød, med tun, rullepølse, kylling eller vegetarpålæg. Jeg har brugt mayonnaise, remulade, fetaost, agurk, tomat ovenpå og salat under.
  •  Aftensmad: Hjemmelavet falafel i groft fladbrød eller pitabrød, kyllinge-fetadeller, kyllingebryst eller bøf med grøntsager eller salat, bønner eller lign. Har fået bearnaisesovs flere gange og sågar pomfritter … ups … men har altid fået grøntsager sammen med også – f.eks broccoli, gulerødder osv. Har også et par gange spist burger og pizza, dog inde for 8 timers kostvinduet. Det er selvfølgelig ikke at anbefale, da man helst skal indtage sunde kalorier og kulhydrater. Det er jeg udmærket klar over.
  • Mellemmåltider har været f.eks. banan, æble, økologisk koldpresset kokosolie, protein-shakes, rugbrødmad eller lignende.

Jeg har kun drukket kaffe om morgen, før jeg sætter WinFit-plastret på, da koffein skal indtages før, hvis man vil have helt optimale resultater. Har dog fået et glas cola i ny og næ, et glas vin eller (indrømmet) fire glas et par gange.

Så alt i alt må jeg slå fast, at David Schmidt har ret, når han siger: ”Dette er IKKE en kur, man skal IKKE tælle kalorier, ELLER træne flere timer om ugen!”

WinFit: Jeg nupper med glæde en måned mere

Jeg glæder mig til den sidste uge med WinFit og napper helt sikkert en måned mere, MEN denne gang, vil jeg dog ikke gå op i kun at træne 10 minutter, men nappe lidt mere, hvis det er det, jeg har lyst og fysik til.

Disse 30 dage er for at se, hvordan det går, når man følger programmet, så godt man kan. Så ved jeg, hvad det er jeg anbefaler andre. Den første måned har også gjort, at jeg nu er sikker på, at man kan bygge meget mere muskel, hvis man træner mere om morgenen – ingen tvivl om det.

WinFit er en meget nem pakkeløsning, en NEM livsstilsændring – tilsat nogen helt igennem fantastiske produkter og sund forskning, som sammen udgør et fantastisk system. Jeg er fan.

Dette er ikke min sidste WinFit opdatering her på bloggen. Det kan du være sikker på.

DEL
Tidligere artikelWinFit update: Sådan har Hanne tabt 2,9 kg på 10 dage
Næste artikelCarnosine lindrer voldsomme iskiassmerter
René går meget op i sundhed og i at hjælpe andre til en bedre livskvalitet. René har hjulpet og teste LifeWave-plastrene på knap 1.000 mennesker og dyr. Læs Renés ofte humoristiske og glade indlæg om et nyt liv og bedre livskvalitet med LifeWave. Kontaktinfo: rjp@filtertools.dk +(34) 610 67 74 74 (Spanien), +(45) 71 55 73 49 (Dansk)

5 KOMMENTARER

  1. Wauw, skal helt sikkert selv igang så snart økonomien tillader det. Det er virkelig et flot resultat du har opnået, René! Det må være så fed en følelse når man som du, ikke overhovedet havde i udsigt at kunne komme i bedre form pga gigten og hvad der fulgte med. Så kæmpe tillykke -foreløbig 4-packen skal nok blive til en fuld 6-pack, You’ll see

  2. Kære René,
    Pragtfuld læsning og helt fantastiske resultater på de få dage. Jeg er selv lige startet og jeg er som du, ikke i tvivl om at WinFit er gaven til dem, der ønsker en forandret og smukkere krop.
    Og endnu engang tak, fordi du deler din egen historie til glæde for andre. Der er altid en vej!
    Glæder mig til at følge dine kommende resultater med WinFit – som du selv siger: Det er nemt!

  3. Tusinde tak alle samme jeg kan ikke kommenteret på hvert enkelt kommentar, da knappen er gemt væk, så jeg ikke kan trykke send.. Men 1000 tak for jeres kommentare, det glæder mig meget

    Tak for det

    Knus René

  4. Fantastisk resultsat! Ingen tvivl om at der er sket noget på maven og med brystmuskler. Super flot resultat på så kort tid.

    Og tyndfedme er et overset problem, som er absolut farligt. Så tillykke – og keep up the good work

    Knus fra Mai-Britt

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here