Aeon på GV 14, Gluthatione på CV6 og Carnosine på CV17. Hvad pokker betyder det? Da jeg i 2014 mødte LifeWaves forunderlige verden, mødte jeg også en verden af nye termer og navne, som i den grad gør de fleste rundtossede.
Hvordan kan man gøre det hurtigt og nemt at bruge LifeWave-plastrene, når man er på farten i en travl hverdag? Hvordan kan man hjælpe LifeWave-brugere til at opnå endnu større glæde og fordele, når de bruger plastrene? Kan man lave et slags leksikon, hvor det er sjovt at gå på opdagelse i alt det, plastrene i virkeligheden kan tilbyde, så man ikke bare ender med at vælge den samme løsning hver gang? Kan man mon lave et værktøj, som gør, at distributørerne er klædt på til stort set alle spørgsmål? Kan man lave ét værktøj, hvor man kan søge alle svar – også anbefalinger og erfaringer fra andre? Og kan man kombinere alt dette i ét og samme værktøj?
Spørgsmålene hobede sig op. Jeg var nysgerrig på LifeWaves potentiale, men savnede en nemmere og hurtigere vej til at få viden og informationer. Næsten alle har i dag en mobiltelefon på sig, når de er på farten. Derfor var svaret enkelt. Jeg skulle naturligvis lave en app for LifeWave-brugere og distributører til mobilen. Et opslagsværk og en erfaringsudvekslings app, hvor informationerne altid er lige ved hånden 24/7 – 365 dage om året. En app, hvor man altid kan søge og få adgang til nyeste viden og erfaringer.
To Human app blev født
Jeg havde brugt et halvt år af mit liv på at udforske LifeWaves produkter på egen krop. Det havde ændret mit liv radikalt. Derfor vidste jeg, at jeg med en app kunne gøre en markant forskel for andre. I august 2014 håndplukkede jeg de dygtigste specialister. Opgaven var enkel: Sammen skulle vi udvikle en ultimativ guide til LifeWave på smartphonen. Vi skulle ramme alle dem, der ejer en smartphone – og hvem gør snart ikke det? Vi skulle ramme den yngre generation, hvor tilstanden ‘offline’ er ikke-eksisterende, og hvor print og bøger i fysisk form snarere er museumsgenstande end de unges virkelighed. Vi skulle lave en visuel, nem og overskuelig fotoguide til patching i stedet for en traditionel brugermanual. Ny viden skulle kunne sendes ud til alle brugere på et øjeblik.
“Jeg lavede 1. forslag til en protokol – gik fem skridt baglæns og tænkte: Wow. Det her kommer til at tage rigtig lang tid. Jeg trak vejret dybt og gik i krig igen. Vi producerede, byggede og testede på livet løs frem til første test … og så arbejde vi igen på et hæsblæsende højtryk helt op til release. Nu sidder jeg med en fed fornemmelse over, at det lykkedes, og jeg er stolt af at vise app’en frem.”
Egon Nielsen er med udviklingsteamet bag To Human app & uafhængig LifeWave-forhandler
Den 13. marts 2015 kunne vi gå i luften, hvor de allerførste uvildige personer skulle afprøve og teste To Human app. Virkede den nu efter hensigten? Kunne de lide den? Ville de tage den til sig som et dagligt redskab? Luften var tyk af spænding og nervøsitet over dommen, men lettelsen kæmpe stor, da modtagelsen var lige så overvældende, som teamet kun havde turdet drømme om.
To Human app blev lanceret den 21. april 2015. Vi har i dag brugere i hele Norden og Europa og app’en er lige til at tjekke ud på hele otte sprog. Den indeholder mere end 300 protokoller med forslag til plastringer og flere ny protokoller tilføjes løbende.
Human to human
Med er To Human app er min mission, at hjælpe LifeWave-brugere og distributører verden over 24/7 – 365 dage om året med at opnå endnu større glæde og udbytte af LifeWave. Har jeg ondt, så har jeg hverken tid eller lyst til at skulle søge efter en løsning først, så vil jeg have løsningen nu og her. Når jeg har tid, vil jeg gerne bare inspireres på en nem måde. To Human app er også et ønske og en mission om, at LifeWave-brugere kan hjælpe hinanden ved at dele erfaringer i app’en – human to human. På den måde er alt samlet ét og samme sted. Lige ved hånden.
To Human er i dag ikke alene en app. Det er et koncept, som handler om at skabe et bedre liv mennesker i mellem både via app’en, via bloggen her og human to human.
For mig er LifeWave ikke blot nogle produkter, der hjælper til øget livskvalitet, mere energi, bedre performance, helse, anti-ældning og et liv uden smerter. Det er en livsstil, som jeg gerne vil dele med andre.
Hej
Jeg ville gerne komme med roser, men jeg har så svært ved at læse teksten på grund af den svage farve., at jeg opgiver læsningen.
Er der nogen mulighed for at den kan ændres til sort?
Venlig hilsen
Kirsten
Hej Kirsten
Tak for din feedback. Vi har netop tilrettet farven, så den er mere læsevenlig. God læselyst.
Venlig Hilsen
Jan Dibbern
Hej Jeanett
Et stort tak for din tilbagemelding om både To Human app og To Human blog. Visionen med app’en er alene at hjælpe andre ved at gøre det enkelt. Vi håber med bloggen at kunne få sat maksimalt fokus på livskvalitet og sundhed ved at skabe et forum – human to human.
Med Venlig Hilsen
Jan Dibbern